Autocross a.s. zat. 23 aug, BE THERE !

18 08 2008

Jaja parteigenossen het is weer zover, a.s. zaterdag 23 aug. zullen de
automobielen elkaar bestrijden in de bakermat van de Pozzebocken,
alwaar menig lid, maar zeker de vereniging zelf haar aanvang vond.

http://www.autocrossabcoude.nl/frameset.html

IK ga er vanuit dat er een paar aanwezig zullen zijn, tevens ga ik er
vanuit dat er een aantal natuurlijk weer afwezig zullen zijn, andere
prioriteiten hebben in dit leven,  bel me als je op het terrein
bent…

#2 [06 55305955]

Acties

Information

15 responses

18 08 2008
pozzebocken

jaaa ik ben er !!

//#2

18 08 2008
pozzebocken

If I can, I come at 15.00 (you know when I can’t)

#1

18 08 2008
pozzebocken

VIII is er bij !

18 08 2008
#2

jaaa gezellig, #1 en #8, wie volgt ?? [ik reken nog op #5, wellicht #3 & 9,10,11], de abcouder garde.

#2

19 08 2008
pozzebocken

Ik wil wel, maar weet niet of ik kan – evenzo – de paardenmarkt – ben bezig met oplossingen. Bellen op het terrein lukt me zeker niet. #1

19 08 2008
Anoniem

hoe laat?
8

20 08 2008
#2

mwah rond 14 ergens, begint met de dames om 12, maar duurt tot vaak wel
iets van 18+ , in 4 u ben je wel dronken, t gaat beter weer worden, ook leuk.

#2

kom nummer 1 je kan het, het is maar 1x autocroos 2008.

21 08 2008
pozzebocken

Ik wil dolgraag. Meer als ooit. Net als paardenmarkt. Als de direkteur van Superstijl (auto) gaat ben ik er om 08.30 uur. anders vrees ik..Ik probeer je nog via e-mail #2.

met bijna tranen in ogen #1.

PS Alles komt goed!

PSPS. Ik heb zelfs vrij met paardenmarkt!!!

21 08 2008
#2

nummer 1 als het om vervoer gaat kom ik je halen. rond 1300, terugbrengen echter
ziter er, ivm de te verwachten alcoholconsumptie, niet in.

//2

21 08 2008
#2

ik heb geen vrij met paardenmarkt

21 08 2008
#2

nummer #1 ik luister zojuist je ingesproken bericht op den telefoon af, okay
bericht begrepen, vanaf binnekort ben je weer volledig online, up ,n’ runnin,
back on the track, das mooi das goed das fijn en positief en belangrijker dan
de otocross, king pol in da house en on the case, in a rubadup style, leuker
kunnen we het niet maken moet je maar denken, wel makkelijker.
2 en 8 nemen de honeurs waar, hopelijk zien we 5 nog voorbij komen, hoewel
het rond dat nummer ook angstig stil is, eens zal de betuwe weer in bloei staan.

#2

22 08 2008
pozzebocken

Als je me wil ophalen voor de paardenmarkt. Geniaal!

Veel plezier op de autocross. Waar #1 en #5 vorig jaar stonden (zie PP1) zijn echt de beste plaatsen ooit. Het commentaar van “Saturnus” Olaf (beter dan Olaf Mol) hoor je perfect en de pis & biertent heb je op nog geen 30 meter.

I’ll be with U

#1

22 08 2008
Anoniem

breaking news
10 is er ook bij !

23 08 2008
#2

met de paardenmarkt moet ik werken…

#2

26 08 2008
Prins 9

G.v.d. ik zag het autocross-parcours voor (kinderen wegbrengen naar oma) en na (ophalen) de race nog liggen in het weiland afgelopen weekend. Vooraf vol opgepoetste tractoren, boeren met blikje Heineken in de hand op weg naar de race, verkeersregelaars op de Destombesweg. De volgende middag: heerlijk afgerausd weiland, repen autoband en de laatste krotten op de trailers.
Prins 9 vierde die nacht in Noordwijk zijn 5-jarig huwelijk, hetgeen ook niet mals was. Maar dit klinkt erg goed! De autocross voor de vriendschap! Driewerf helau!
Volgend jaar in de herkansing, en misschien moeten we als beweging ook eens gaan tobbetjesteken bij de Koppeldijk (take off voor het 539ste achtereenvolgende jaar: a.s. woensdag!) in vol ornaat natuurlijk!
Groet jullie Prins 9

Geef een reactie

