Ajax

4 09 2008

 

 

.

Amsterdam

.

 

 

 

geertkopie.jpg

 Van onze verslaggever

 

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft zich enkele maanden geleden op informele wijze bij Ajax-voorzitter Uri Coronel aangeboden voor de functie van directeur, liet De Vries vandaag weten in een reactie op een bericht in De Telegraaf waarin wordt gemeld dat hij een sollicitant is.

 

 ‘Ik behoor offisjeel niet tot de sollicitanten, schrijft De Vries op zijn website. ‘Wat wel waar is dat ik in een informeel contact met Coronel hierover een balletje heb opgegooid. Ajax gaat mij aan het hart en, in alle bescheidenheid,  meen ik dat ik, met mijn achtergronden en ervaring, mijn steentje kan bijdragen binnen de organisatie van de club als daar behoefte aan is.’ Toen de tv-maker duidelijk werd gemaakt dat ervaring in het profvoetbal een vereiste is voor de functie, zag De Vries af van een offisjeele sollicitatie.

 

 

Vandaag is bekend geworden dat ook Prins Pozzebocken VIII zich offisjeel kandidaat heeft gesteld voor de functie van direkteur bij Ajax. PPVIII:  ‘Ik kijk al jaren naar de samenvattingen van Ajax en heb ook sommige  wedstrijden live gevolgd op TV. Met mijn voetbalkennis en beleving lijkt het mij voor Ajax een verstandige keuze wanneer ik de club kom versterken. De kansen op een kampioenschap zullen met mij erbij zeker groter worden dan de afgelopen jaren, met vooral tweede en derde plaatsen in de Nederlandse eredivisie’. Nu de Vries heeft afgehaakt lijkt de afronding van de sollicitatieprocedure voor de direkteursfunctie nog slechts een formaliteit, volgens enkele medewerkers van het bekende praathuisprogramma ‘Voetbal outside‘.

Acties

Information

8 responses

5 09 2008
aernoud peter palermo

Hé VIII, wanneer kojje weer naar de asbak die we studio PATAPOE noemen?
Voetbal Schmoetbal, laat Patrick dat maar opknappen!

5 09 2008
pozzebocken

Geachte heer Palermo
Maandag a.s.dan maar?
Stoer als parbo is een hit en al meegeweest naar de pinksterbloem.
GVR PPVIII

6 09 2008
aernoud peter palermo

Dat staat.

Wat ik toch voor teleurstellend bericht ontving…

Beste Aernoud,

Onze verontschuldiging voor de late reactie.
Helaas moet ik u mededelen dat Parbo Stout niet wordt geexporteerd naar Nederland.

Met vriendelijke groeten,

H. Willims

6 09 2008
PPVIII

Parbeau…wat is dat nou voor een instelling?

Parbo is werkelijk heel erg Stout!

Dat zal wel weer een e mail-actie worden om te komen tot een importgebod !

VIII

13 09 2008
aernoud peter palermo

beetje bijgekomen, chef?
ik moest rennen voor de bus de volgende ochend maar was nog op tijd voor schone sokken, kakken en werk!

Leuk was het wel zo al met al…

14 09 2008
Anoniem

Zware overhanger de volgende dag……

Die Admiraal d R woont trouwens best wel vér voor een nachtelijk slingeraar.

Het was groots, wordt spoedig vervolgd.

14 09 2008
#2

parbo stout ?

21 09 2008
PPVIII

Suri Compilatie van aernoud peter palermo

Geef een reactie

