Over Bocken & Geiten

8 01 2009

Abcoude, 08-01-2000+9.

Wederom doet zich een unieke kans voor om de bocken van de geiten te scheiden, namelijk:

nu is de tijd aangebroken, we hebben er 12 lange jaren op moeten wachten,  uw persoonlijk  rayonhoofdijsrob2

te Abcoude heeft het ijs reeds betreden en verwacht van u, ware pozzebock, dat u de schaatsen

uit het vet haalt en, al  of niet voorzien van het nageslacht, dit weekeide persoonlijk met mij

enkele rituele ronden rond de slotgracht zult rijden,  persoonlijk meen ik dat je het je nageslacht

niet kunt ontzeggen, mooie herinneringen zullen voor altijd in de kinderhersenen geprent worden.

“Vroeger ging ik elk jaar met mijn vader schaatsen op de slotgracht bij Abcoude !”

bonkerfort

IK heb persoonlijk de ploegentijdrit voor carnavalsverenigingen   reeds op mijn naam weten te

zetten, de eerste grote prijs voor 2009 is reeds binnen.  Haalt uw schaatsen uit het vet en haak in

bij die jeugdherinneringen, zeker de voormalige Abcouder-Bocken, tijd om de Bocken van de Geiten

te scheiden, het is, zoals Mannekoor het Karrespoor luidkeels over den baan verkondigde: Mooi man!

PPVIII in actie tijdens het Open Nationaal Realistisch Natuurijs Tourtochtkampioenschap te Breukelveene.

Acties

Information

Geef een reactie

