tv tip van #2: ‘Lekker Slim’

2 04 2009

Bridget Maasland krijgt een eigen quiz- programma op RTL 5. De show luistert naar de naam Lekker Slim. Dat heeft RTL-collega Albert Verlinde vanochtend bekendgemaakt op Q-Music. De show van Bridget begint  in april. “De zender zei: ‘Wacht nou nog even’. Maar ik vind het zo een leuk nieuws voor haar. En Boulevard doet ze ook fantastisch. Dus het gaat goed met Bridget“, vertelt Albert. Lekker Slim is geen nieuwe versie van Linda de Mols De Slimste. “Verder wil de zender er nog niet meer over zeggen.

dumb-blonde

tot zo ver de officiele berichtgeving, maar jullie eigen #2 heeft zojuist de eindmontage gedaan, en het is een

absolute aanrader, hoe dom kan je zijn..[bedenktijd], antwoord: nee nog dommer, ik zeg kijken, ik heb me er

kostelijk mee vermaakt.

Acties

Information

5 responses

6 04 2009
Blondie

Misschien domme vraag, maar wanneer wordt het uitgezonden ?

6 04 2009
#2

nou ehhh in april ergens dus ofzo volgens mij, of niet, toch?

6 04 2009
Jeroen

Lekker Slim is vanaf 12 april elke zondag te bekijken om 21:30 op RTL 5…

19 04 2009
#2

… dat was dus lagge, had ik gelijk ??

//2

11 05 2009
4

absoluut 2!
dit is vet briljante tv!!
echt meesterlijke shit…nice job

Geef een reactie

