PPVIII positief getest op OTO gebruik

17 07 2009

Amsterdam

Van onze sportverslaggever

PPVIII : ‘Ik ken geen spijt’

Vanavond is bekend geworden dat Prins P. de 8e afgelopen vrijdag positief is getest op het gebruik van OTO.

Door het gebruik van de nieuwe OTO variant Que Cera ben ik gemiddeld 33 % eerder op mijn gewenste eindbestemming. Ik heb dan ook nergens spijt van. Als fervent wielrenliefhebber was de keuze voor Que Cera dan ook snel gemaakt”.

PPVIII is door de anti doping autoriteiten vorlopig op non-actief gesteld. Als de bond haar zin krijgt wordt de door de Que Cera gewonnen reistijdwinst van de begintijd van alle dagelijkse werkzaamheden afgetrokken.

‘Dit gaat me zeker vakantiedagen kosten’, aldus een teleurgestelde PPVIII.

Op dit moment is PPVIII in de Vogezen om zich voor te bereiden op de Contra Expertise. Een ieder die G-interesseerd is kan zich aanmelden voor deze fitnessssessie.

Voor meer wielrennieuws zie ook : Thomas ‘ Us Tommy’ Dekker rijdt stiekem toch de tour de fraans.

Thomas Dekker toch gestart/

Acties

Information

6 responses

21 07 2009
10

Zonde, we leven mee met PPVIII.
Als PPVIII terug is uit de Vogezen en PPX uit de duinen, zal PPX zich zeker weer aanmelden voor de gebruikelijke fitnessssessies in de hoofdstad.

X

21 07 2009
10

Zonde we leven mee met PPVIII.

Als PPVIII terug is uit de Vogezen en PPX terug vanuit het trainingskamp in de duinen zal PPX zich weer aanmelden voor de gebruikelijke fitnessssessies in de hoofdstad.

PPX

22 07 2009
pozzebocken

Pas je wel een beetje op je gezondheid!

24 07 2009
pozzebocken

IK WIL OOK WEER N KEERRRR!!!!

25 07 2009
pozzebocken

De sportredactie is van een verbluffende kwalitiet.

#PPI

3 08 2009
pozzebocken

Shit whereabouts verknoeit, ik was dus in Bergen, niet in de Vogezen…..
PPVIII

Geef een reactie

