De Queste naar vertier

2 09 2009

genot7

‘Absoluut een roesmiddel’, zegt het Nationaal Realistisch Onderzoekscentrum over cacao. En dus ook over de 5 gram zuivere cacaoïne die Quest gratis weggeeft bij het septembernummer.

De zuivere cacao waaruit cacaoïne bestaat, beïnvloedt immers je hersenen. Dat is mooi meegenomen: behalve 100 procent natuurlijk is cacaoïne ook 100 procent legaal. De wet kijkt naar de schadelijkheid van middelen. Maar in tegenstelling tot andere genotsmiddelen is cacaoïne niet gevaarlijk maar juist gezond. Cacaoïne is dus hét ultieme genotmiddel. 29 procent van de mensen denkt verslaafd te kunnen raken aan chocolade, blijkt uit de Quest Grote Genot Enquête. Seks (21 procent) en alcohol (19 procent) scoren lager. De enquête, een representatieve steekproef onder ruim 13 prinsen in samenwerking met het NRO, leverde nog meer opmerkelijke resultaten op.

Een kleine greep: Waar genieten we het meest van? Van een bezoek aan Dusseldorf, aldus 88 procent van de ondervraagden. Een goed gesprek over sex, auitocross en nogmaals seks volgen op plaatsen 2, 3 en 4. Waar hebben we het meeste geld voor over? Eindeloos bier drinken zonder dik te worden (44 procent). Opvallend: mannen op vakantie in de dominicaanse republiek kiezen vaker voor ‘onveilige seks, zonder kans op ziekte of zwangerschap’. Welk zintuig zult u het meeste missen? We staan natuurlijk het minst liefst onze neus af ……………. …………… (40 procent). Het meest hechten we aan onze ogen. Het vooroordeel bevestigd: vrouwen genieten het meest van sex, mannen houden meer van sjunkelen. Deze en andere resultaten staan in het septembernummer van Quest. (reclame# red)

Vanaf donderdag 13 augustus in de winkel….

Advertenties

Acties

Information

2 responses

3 09 2009
10

Deze Nationaal Realistisch Onderzoeker is absoluut te spreken over de zuivere Cacaoïne. Bijvoorkeur oraal te nuttigen maar ook nasaal te gebruiken. Het gesprek gaat dan inderdaad al snel over Sex, Scooter en Sex. Zwarte, witte en rode Vespa’s nu nog een bruine? Of Philips die in de markt van geavanceerde (warmte,trilling,licht en geluid) en elegante vibratoren is gestapt. Electronica volgens het NR onderzoekscentrum ook een favoriet onderwerp van de representatieve doelgroep van prinsen.

NROX

4 09 2009
PPVIII

Dit is echt een topproduct voor een chocoprins !

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




%d bloggers liken dit: